Foto el camp. M'he afeitat. Mallorca. Deixem enrera StMagí i desGràcia. A vere si el meu estat gos i la meva incapacitat bloguística es reactiva entre ensiamada de cabell d'àngel i sobrasada amb un punt picant. A vere si algun de la desena de posts en cartera es desencallen i fan que la cosa vagi més rodada. Prenc un iPod a rebossar de rabioses novetats (ansiós per descobrir TheBundles i DumDumGirls) Prenc "Camí de Sirga". Prenc un "fullequipe" per tenir entretinguda a la Nora el temps just, suficient i necessari per poder-me dedicar a mi mateix. Compto (o espero comptar) amb la connivència de l'Ingrid. Sobre tot pel deliciós llibret de papiroflèxia origami que ens van regalar i no és exclussiu per menors. Enguany em perdo StFèlix, pero m'he retrobat amb ElCatllar. Cal enxufar-nos a l'USB per estar onfire. Per LaTorre. Per tornar a veure aquelles cares felines que feieu tots mentre intentava montar la pinya de 5d8 sota l'implacable pluja que em desféia el paper on sortien els vostres noms. Per començar a desfer la nostra llegenda negra dels Xiquets com a colla més extranya. De més contrastos. Castells cada cop més grans a casa i cada cop més petits a fora. Ja ho diuen que "SOM COM SOM" Quan "somcomsom" pel dolent, és desconcertant. Quan "somcomsom" pel bo, és la bomba. Veurem què surt. Pero jo ara surto d'aquí.





PD: el títol del post està plagiat amb tota la bona intenció del món.