• La més que probable multa per excés de velocitat, ja que un servidor es va encantar a l'hora de sortir de casa.
  • Les poques camises ratllades a la diada de diumenge.

  • Per extensió, la imatge donada per la colla.

  • El fet de que hi hagi gent que es plantegi que potser no hauriem d'agafar aquest tipus de diades.

  • La patxorra de la matalasserada i la facilitat de trobar activitats alternatives en diumenges amb diades poc engrescadores
  • Que el tema estrella sigui el de com canviar aquesta dinàmica autodestructiva
  • El 4d6 amb l'agulla

    • El no-pilar de 5

    • Per extensió al quadrat, la imatge donada per la colla.

    • Els problemes amb la canalla

    • Els problemes amb la gent de tronc

    • Els problemes amb la (poca) gent de pinya

    • Tal com va anar el diumenge

    • O sigui, actuació per oblidar (encara que hagués pogut ser pitjor), la festa infantil que vaig haver de txupar-me per la tarda, i el gol del Vilareal en temps de descompte.


    Només tornant de l'actuació de GRÀCIA, vaig notar un moment de treva. El "random" de l'MP3 enxufat al cotxe (ho sé, comença a fotre fàstic la meva pijeria) va anar a parar per atzar a un tema dels Manel l'"estribillu" del qual fa "I A VEGADES ENS ENSORTIM, I A VEGADES ENS ENSORTIM" Profecia? Tot i les meves insistents crítiques per manca d'ambició (pobre Roger, li tinc massa confiança) me'n faig càrrec de la situació. Estic convençut que la calor actuarà com un beneït balsam a Santa Anna. Que tornarem a trobar el camí per gestionar brillantment els escassos pero valiosíssims recursos humans de què disposem.

    Encara que diuen que pròximament han de baixar les temperatures...