Ara que els castells els hem de disfrutar tancats a casa... he aprofitat l'eina del TravelPod per crear un divertimento pels malalts.

És una mica limitat. L'eina no dóna per més (o sí i hauré d'investigar-ho) No es pot fer un zoom més gran de Catalunya, no puc posar més nivells, ni fotografies per identificar...pero què carai. Ja podem picar-nos. S'han de localitzar amb el cursor 15 colles/places/diades/efemèrides/etc.. Es tracta de ser precís amb el ratolí, i ràpid. Hi he introduït més de 60 "preguntes" i surten al·leatòriament. Perque surti el teu nom i careto a la classificació, has de registrar-te al Facebook. Qui no ho està, no és d'aquest món. Viu en un altre planeta.

En definitiva... Accepto (a través del meu mail o safata del Facebook) suggeriments de "preguntes". Pero una cosa l'heu de tenir clara. EL QUE INTENTI COPIAR-ME LA IDEA...EL PELO!!! I que ruli. OK?

M'he passat de friki?

(6) Comments

  1. Arnau On 16/12/08 21:44

    Bastant... però tu no pots jugar, no? xDDD

     
    Anònim On 16/12/08 23:10

    viva los yonkis
    ke tambien semus perzonas y cristianos. gran foto.

     
    ELOI On 16/12/08 23:29

    Nois. Sembla ser que el joc pot tenir un èxit internacional totalment espatarrant. Hi ha jugat un tal Heino Balsgaard Nielsen, de nacionalitat...DANESA. El podeu veure a la classificació de TOP SCORERS.

    M'he quedat de pedra

     
    Anònim On 17/12/08 0:07

    Bones Eloi.

    Tu també devies mirar La Bola de Cristal*, d'imaginació no te'n falta... a veure si amb la tonteria, et passarà com el creador del butinet, que allò que començà com un simple joc, s'ha convertit en el seu curru... Molt bona txon.

    Però de moment no podré jugar a falta d'aterrar al planeta terra, ja saps: on hi hagi uns quintets (o unes cocacoles) i una conversa melapelaelfeisbuk. On hi hagi un telesquetx o un escalextric melapelalapleiesteixion50. On hi hagi una bona escudella de l'àvia melapelalacuinadedisseny...

    Però bé, aquí estic amb el mòbil i escrivint a una pantalla (com deia el gran poeta: "...más de cien palabras, más de cien motivos, para no cortarse de un tajo las venas..."), tot i així, també com deia aquell:

    Nosaltres no som d'eixe món!!!

    Salut i Avant!!!

    Enrik.

    * "Tienes un minuto para imaginar, (passat el minut) si no has imaginado nada, deberías mirar menos la televisión". (Estic segur que en aquest minut imaginaves moltes coses).

    ** Al col·lega danès el podries convidar per Sant Magí, que potser flipa un rato...

     
    Frikilandi On 17/12/08 2:36

    eh xaval!
    qui és el friki aqui? pos pela'm, pq m'hi he viciat bastant i està molt bé, i et copiaré xD ! bona idea.
    Eps, vaig a jugar unes quantes més viam si em col.loco 1er! coses de ser vilafranquí :D

    salutacions!

     
    Anònim On 17/12/08 8:42

    està prou bé, ja m'he col·locat 4rt en 1 partida! xD

    en fi, ens veiem pel faisbuc