FOC!

8:54 1 comentaris


"Esquila el gos per St. Joan, si vols que passi un bon any"

Em vaig topar amb el Roger al mig de l'actuació tot abatut dient-me: "Això que hem fet és molt cutre" Jo li vaig dir: "Sí, pero veritat que ens servirà?"

Doncs l'actuació d'ahir va ser una d'aquelles que ens han de passar cada mig any perque ens posem les piles, ens adonem d'errors, baixem de certs núvols més propis de la colla rival i ens calmem tots plegats. Aquesta actuació de St. Joan va servir també perque els més novells coneixin l'atra cara de la moneda (castells són castells) No només va haver-hi problemes en els castells pròpiament dits. Va haver-hi problemes d'agilitat montant pinyes, ens vam petar l'ordre d'actuació per embadaliments diversos , ens vam encantar a l'hora d'aixecar els pilars, van faltar certs tics de puteria entre el seu castell estrella i el primer 4d8, etc... I tot això és una rajada, pero penso que està assumidíssima pels membres de la tècnica (m'equivoco?), i que a la fi i al cap, aquesta primera presa de contacte de la tècnica amb la Plaça de la Font els ha fet augmentar el seu grau d'experiència un pas de gegant gens despreciable.

Potser a partir d'ara, tots (i quan dic TOTS m'incloc jo i també la web de la colla) estarem una mica més calladets i no ventarem tants "fantàstics assajos" ni tantes "perspectives per somiar". Amb els números a les mans, estem igual (o pitjor pels nervis) que St. Jordi, i per tant, pensem com hem assajat. Sí. Se que molts pensaran que aquesta fase passa cada any, i que després amb un mes i mig ve el subidon i el progrés és exponencial. Pero...aquest any no havia de ser una mica diferent als demés? I de les colles del nostre nivell (Jove, BCN, Sants i nos) ,som els que ho portem pitjor. Veurem. Realment no ha passat res...o sí...tot el que he explicat a dalt...pero res que no es pugui solucionar a aquestes alçades. Tant de que ha començat l'estiu...doncs a veure si és veritat (ho dic pels que manen i pel gruix de la colla també) CONY...AL LORO!!!! (toma ramalassu)

Només em falta felicitar als rivals. Ens hem presentat amb uns quants petardus i al final ens han restregat una fornida traca, i el divendres encara farà olor de socarrimat per Sta. Anna. I què? No s'ha dit sempre que el nostre local és un autèntic polvorí? Calma. Sobre tot, molta calma.

PD: està clar que no us puc deixar sols. Uns dies que marxo i la que heu liat, capullins.

1 Comment

  1. Anònim On 28/6/08 17:47

    Vaya con los pilares de comiat. De pena.