M'afeitaré i veuré com durant tot el mes em va creixent la barba.

Els gin-tonics tornaràn a tenir el refotut i insuperable gust de tenen els gin-tonics quan ets de vacances. Cambrera, un altre sius-plau!!!

Passejaré al capvespre per la platja de Tamarit amb la gossa, descalç per la voreta i tot tararejant "God only knows" dels Beach Boys.

Viuré amb passió el concurs olímpic de doma clàssica.

S'acosta St. Magí i l'esmorzar, els assajos, les verbenes, les trencades de cap corresponents...

Em banyaré al migdia i em fotré la cervesa i els musclos amb romesco amb la sal enganxada a la pell.

No contestaré als números desconeguts intentant evitar clients que es creuen amb el dret de robar-te una merescuda treba. Alguns números coneguts també deixaré que truquin i truquin i truquin. Qüestió de nas.

Els diumenges a la nit m'adormiré tard...molt tard.

M'ho passaré bé avorrint-me.

Esciuré més al blog (JA VOREM)

Miraré westerns tot lluitant contra la migdiada.

Faré l'enessima intentona amb l'Ulisses de James Joyce.

No aniré a La Bisbal. L'any passat tampoc i em va anar bé.

Què fàcil és posar-se el banyador, la samarreta i les xancles.

Intentaré entendre les últimes películes de David Lynch.

Ordenaré el despatxet (JAJAJA)

Ens aixecarem per veure la Berta competir a l'estadi olímpic.

Miraré el primer partit de la lliga francesa (duraré un quart d'hora)

De St. Magí a Sta. Rosalia no aniré per la colla tot preparant la "volata" de setembre.

Conduiré escoltant les cançonetes de ma filla.

Quan s'adormi, repasaré les últimes descarregades de l'emule: Portishead, Micah P. Hinson, Spiritualized, Sr. Chinarro, Nick Cave, Burial...(NENS, COSA SÈRIA)

El local de Sta. Anna s'omplirà de curiosos.

Tornaré a revisar Blade Runner.

Els grills que canten de nit em relaxaran molt més. Us ho asseguro.

Improvisaré.

Faré cues al St. Francesc per comprar pollastre a l'ast.

Marxarem i prendrem màniga llarga per les nits fresques, a banda de tot l'absolutament necessari per passar un any fora quan només serà una setmana...

Tot això fa estiu, com dirien els nostres ancestros.

Espararé pacientment a que el Vicenç Laiz contesti algun post.

No faré ni una cinquena part del que tinc pensat fer.

Quan s'acabi, pensaré...sempre ens quedarà Sta. Tecla.